UdensDuyn

Corona

Zorg- en herstelhotel Udens Duyn richt zich hoofdzakelijk op gasten met een zorgvraag.
Wij hanteren de maatregelen en protocollen van de GGD Hart voor Brabant en het RIVM. Daarnaast is in het hotel een
lokaal crisisteam aanwezig die de huidige status goed bewaakt en adequaat reageert op veranderende omstandigheden.
U kunt er vanuit gaan dat wij het verblijf nog steeds zo veilig en fijn mogelijk willen maken, óók onder deze omstandigheden.​ ​
We ga​an zorgvuldig om met zorggasten, hun naasten en onze medewerkers in deze onrustige tijden. Om onze kwetsbare
zorggasten te beschermen hanteren wij daarom een aangepaste bezoekregeling

ONZE CORONA MAATREGELEN

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in ons hotel. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Wij blijven de richtlijnen van het RIVM volgen.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan kunnen wij u helaas NIET ontvangen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen

Ons hotel hanteert de volgende maatregelen:

  • Het dragen van een chirurgisch mondneusmasker is in de openbare ruimtes verplicht. In ons restaurant mag u het mondneusmasker afdoen zodra u heeft plaatsgenomen en 1,5 meter afstand houdt van anderen.
  • U dient in het bezit te zijn van een geldig coronabewijs* in combinatie met uw legitimatiebewijs om gebruik te kunnen maken van ons restaurant/terras.
  • Uitgangspunt voor onze aanpassingen zijn de richtlijnen en aanbevelingen van het RIVM.
  • Onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder Corona.
  • Er zijn extra protocollen voor reiniging en hygiëne,

AANKOMST IN HET HOTEL

  • Wij heten u graag persoonlijk welkom en wij staan open voor vragen.
  • U heeft bij de hoofdingang en in de lobby de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.
  • Registratie en de gezondheidscheck is volgens de landelijke richtlijnen verplicht.

GEPASTE AFSTAND IN HET HOTEL

  • Op verschillende plaatsen in het hotel treft u maatregelen en markeringen aan waarmee wij de 1,5 m afstand willen waarborgen. Dat zijn plaatsen waar meerdere personen gebruik van maken of elkaar passeren. Wij vragen u deze maatregelen en markeringen op te volgen.
  • Wij verzoeken u om in de verkeersruimten, zoals hotelgangen, de veilige afstand tot andere gasten te respecteren. Verder maximaal 2 personen tegelijk in de lift.

HYGIËNE IN HET HOTEL

  • Wij garanderen regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.
  • Het sanitair op uw hotelkamer en in onze toiletten wordt met extra zorg en desinfecterende middelen gereinigd.
  • Wij bieden onze gasten desinfecterende dispensers in openbare ruimtes en kamers aan.

OPENINGSTIJDEN RESTAURANT

Volgens de landelijke richtlijnen is ons restaurant vanaf 17.00 uur gesloten. Vanaf dat moment fungeert deze ruimte als huiskamer voor onze zorggasten. Overige hotelgasten kunnen gebruik maken van afhalen / take-away. Zij kunnen hun keuze doorgeven bij de receptie.

* Geldig coronabewijs:

  1. check app, die vervolgens "groen" moet worden als deze door ons wordt gescand
  2. check op papier (coronacheck.nl/print)

Let op: het gele boekje is geen officieel vaccinatiebewijs!

Meer informatie

Heeft u vragen over het coronavirus? Kijk dan op de website van het RIVM​ of bel met het landelijke informatienummer 0800-1351.​ ​
Heeft u vragen over de maatregelen binnen zorg- en herstelhotel Udens Duyn? Bekijk dan hieronder de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.